2013. november 22., péntek

Munka, család, hobbi...

Nemrég 4 napig betegállományban voltam. Becsípődött a derekam, isiászom volt / van, egy napig egyáltalán nem tudtam felkelni az ágyról. Akkor, fekve kötöttem a mikulássapit és horgoltam a pillangókat. Amikor már fel tudtam kelni, otthon tettem-vettem, és én mentem el a gyerekért az oviba (amit általában egy bébiszitterre kell bíznom). Vacsorát is készítettem minden nap, és tudtam, mi hiányzik a hűtőből, a kamrából. Kétféle sütit is sütöttem a hétvégén, valahogy volt rá energiám, és mindkét napon főztem ebédet. Mostam, de vasalni a derekam miatt nem tudtam. És kötöttem-horgoltam, természetesen!

Négy nap, amikor háziasszony és anyuka voltam, még ha csak "hikomat" módban üzemeltem is :) Nagyon jó volt! Egyrészt úgy éreztem, hosszabbak a napok, mint máskor. Másrészt semmi stressz nem nyomasztott. Kikapcsolódtam...

4 napja visszajöttem dolgozni, és valahogy megint nem elég a napi 24 óra. És amire a legkevésbé jut időm: a saját kedvteléseim :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése