2013. november 26., kedd

Derekas

Megint nem kötök-horgolok... Nagyon fáj a derekam, már három hónapja nem akar rendeződni.

Voltam a háziorvosnál, azt mondta, feküdjek, meg elmesélte, mennyire utálja az állatokat, a gyerekeinek is voltak, de mikor az egyik elköltözött, végre magával vitte a hörcsögöket. Aztán a szép, napos erkélyen hagyta őket, ahol azok annak rendje és módja szerint hőgutában kimúltak...

Feküdtem hát másfél napot, lett is olyan fejfájásom, hogy másik másfél napba telt kiheverni.

A derekam nem javult, ezért elmentem egy reumatológushoz. Ő bugyira vetkőztetett, végigtapogatta a hátam, majd konstatálta, hogy nincs gerincferdülésem, és lúdtalpam se nincs, de még lehet. Amúgy meg feküdjek egy hétig.

Kicsit kezd a dolog arra emlékeztetni, amikor a gyerekem tele volt kiütésekkel. Összesen hat bőrgyógyászhoz vittem el, akik pókcsípéstől kezdve csalánkiütésen, rühösségen és ekcémán keresztül a tejallergiáig mindent megállapítottak nála, majd miután a varázskenőcsök mind nem segítettek, és már én is feladtam, a gyerekről egyszercsak eltűntek a kiütések... Alig több mint fél évbe telt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése