2014. május 27., kedd

Egy agyament projekt: horgolt mikrofon

Egy kedves újságíró ismerősöm egy nap felhívott, hogy nem tudnék-e esetleg egy mikrofont horgolni. Egy kollégájuk búcsúzott a kiadványtól, neki szánta volna viccből, emlékül, csuda tudja. Gondolkodás nélkül igent mondtam.

Aztán rájöttem, ez nem is lesz olyan egyszerű... A Ravelry-n rákerestem a mikrofonokra -- összesen négy projektet találtam, de a fele fizetős volt, a másik fele meg nem tetszett olyan nagyon. Ezért aztán fogtam magam, a google-n kikerestem, milyen is valójában egy mikrofon. Fura, de hiába gondolja az ember, hogy tudja, hogyan néz ki egy tárgy -- amikor valahogyan rekonstruálni kellett volna, egyszerűen nem tudtam, milyenek az arányok. Íme a végeredmény, hasból, minta nélkül, de fotó alapján :)

(állítólag nagy sikere volt, a célszemély értékelte és örült neki :) így aztán én is boldog vagyok a végeredménnyel :D)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése