2013. december 4., szerda

Karácsonyvárás

A tavaly télen elkezdett ajtódíszem végre megszületett! Tadaam!


Ugyanazzal a mintával horgoltam, mint a szütyőkét, sőt, ez volt előbb, aztán jött a kis tatyóka ötlete (mert időközben beköszöntött a tavasz...) Novemberben aztán megint előbújt ez a kezdemény a fiókból, és így befejeztem.

A minta: 2 rp, 3 rp egy szembe, 2 rp, majd 2 szemet kihagyunk. Ezzel a mintával egy akkora csíkot kötünk, amely befed egy koszorút. Én szalmát használtam, de a hungarocel jobb lett volna -- simább, egyenletesebb.



A virág mikulásvilág szeretne lenni... A kisebb, piros szirmok így készültek: 7 lsz-mel kezdünk. 1. sor: 2rp, 3erp, 2rp, 2 lsz; 2. sor: a rp-kba rpt, az erp-kbe erp-t horgolunk, majd eldolgozzuk. Azonnal kezdhetjük is a következő szirmot, nem szükséges elvágni a szálat.

A zöld levél hasonlóképpen készül, de nem 7, hanem 9 lsz-mel kezdve.





Fonalak: a piros Catania, a zöld pedig Barka Esti Mese még szintén tavalyról.
Horgolótű vastagsága: 2,5 mm
A virágot pár aranyszínű gyönggyel varrtam a koszorúra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése