2013. június 4., kedd

Csipke miniprojekt

Már tényleg nagyon jól esne egy kis nyugis időszak, amikor van mód nekiülni, és egy kicsit kézimunkázni... A megrendelt fonalaimra várok, zöld hátán zöldre, de már annyira ki vagyok éhezve, hogy azt se tudom, hol kezdjem majd velük :)

Időkitöltésként -- no nem mintha nem lenne otthon más fonalam, csak épp most erre fogom -- csipkemintákat próbálgatok egy nagyon mélyen dekoltált ruhám kivágásához. Háromszög alakú mintákat keresgéltem, próbálgattam, de valahogy egyik sem lett az igazi... Végül egy papírzspis dobozon láttam egy kis mintát -- annak nyomán elkezdtem magamtól horgolászni. Ami született, nem hasonlít a dobozon lévő mintára, és a szélén is agyalok még, de amúgy egészen elégedett vagyok vele :) (Azt mondjuk nem értem, miért nem fektetve jelenik meg, ahogyan az eredeti képen, de sebaj :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése