2011. október 3., hétfő

Elmaradások

Korábban készültek ezek a holmik, de csak most jutottam el odáig, hogy feltegyem a képeket ide is.
Ez a virágos dekorsál (ezt a kifejezést nemrég láttam, és el is lopom tisztelettel, mert valóban, ez a sál nem arra való, hogy melegítsen, hanem inkább hogy díszítsen) régen megtetszett, és bár próbáltam ellenállni neki, nem sikerült... Az eredeti mintát itt találtam, és annyira beleszerettem, hogy nem nyughattam, amíg az egyiket (a rózsaszínt) magam is el nem készítettem. A fotó kicsit giccsbe hajlik, mert nem nagyon tudtam, hogyan fotózzam le a sálat, de sebaj...

Egy másik projektem a kisfiam számára készült kardigán -- lett volna. A mintát magam ötlöttem ki hozzá, és nekem egészen tetszik is. De mégis, sajnos sehogy sem akart ez jól alakulni, a fonal (Barka Esti Mese) sokkal finomabb, mint amire számítottam, és 4-es kötőtűvel kötve mosás után alaposan megnyúlt. Ez csak az egyik tanulság. A másik: ha föntről kezdem kötni -- mint azt tettem a raglán ujj miatt --, alul az eldolgozásnál nem tudom olyan rugalmasra hagyni a szálat, hogy se össze ne húzza az anyagot, se hullámos ne legyen... Mindemellett nem találok hozzá megfelelő színű és méretű zippzárt sem, úgyhogy ezt a szegény kis pulcsit semmiképpen nem tartom egy sikertörténetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése