2011. augusztus 2., kedd

Bonyodalmak

Először nem volt fonalam, ezért otthon meglévő (kicsit egér-)szürke Cinegéből kezdtem egy kendőt kötni, innen: http://www.ravelry.com/patterns/library/traveling-woman 4-es tűvel estem neki, hogy nagyobb legyen, de olyan kis aprócskára alakult, hogy elkeseredtem, és lehúztam a tűről, félretettem.

Időközben a Barkánál jártam, és bevásároltam más fonalakat, olyant, amiről tudtam, mire szánom, meg olyant is, amiről nem, és az egyikből -- Gerlepár Hajnal színe -- el is kezdtem kötni egy kis pelerint a keresztlányomnak. Igenám, de a fonal elfogyott, új adagot kellett rendelnem, hogy folytatni tudjam a kötést.

Szerencsére időközben olvastam egy fórumon, hogy a Cinege akár kétszeresére is megnő blokkoláskor -- hajrá, visszaszedtem a tűre az utazó nő kendőmet, és azzal folytattam a munkát.

De közben már agyakok a bordó Cinege sorsán, és ott van a Kalóz szín a kisfiam kardigánjához, és a megmaradt Limonádé Opálból magamnak szeretnék már egy felsőt kötni, de a Limonádé Kaktusz ér Szépia árnyalatainak is látom már a szemeim előtt a jövőjét, és van még Csókból is 2 gombóc, és az Esti Mese szürke színéből meg párnahuzatok lesznek...

Vagy ki tudja... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése